اشکان عزیزماشکان عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

اشکان تکه ی قلب من

اشکان عزیز دل من تولدت مبارک

1393/3/30 21:27
نویسنده : مامان سپیده
1,830 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من من شروع کار وبلاگت ررو آغاز میکنم ولی با تولد دوسالگیت یه جورایی کادوی تولدت میشه امیدوارم اینجا دوستای زیادی پیدا کنی

امشب تولد خونه مامانی بود. همه واسه جشن تولد پسرم اومده بودن. مامانی و بابایی، خاله ندا به همراه عمومرتضی و آبجی پگاه و داداش پویا، دایی مهدی و زندایی مهرناز، آقاجون و مامان ایران و عمه، عمو سجاد و زنعمو، خاله نیلوفر و عموپویا و رادین، عمو محمد و مسعود پسر عمه های بابا حسن .

امشب همه چیز کفشدوزکی بود. تزئینات، لباس آقا اشکان، کیک، تزئینات غذاها و حتی لباس مامان نجمه و باباحسن و خاله ندا.

امشب عمو پویا و عمو مسعود یه هدیه ویژه واسه پسملی داشتن اون هم زدن ویلن و تنبک بود که واقعا عالی بود و حال و هوای جشنمون رو قشنگ تر کرد که از همینجا از طرف پسرگلم میگم که "عموها ممنون"

حالا لازمه چند تا تشکر ویژه انجام بدم:

تشکر اول مخصوص مامانی پسرمه که حسابی خونه زندگیشو بهم ریختیم و طفلکی دم نزد.

تشکر دوم مخصوص خاله ندای عزیزم و زندایی مهرناز که تقریباً و تحقیقاً همه کارها به گردنشون بود و سنگ تموم گذاشتن.

مهم ترین تشکر هم مخصوص بابا ایلیا که از صمیم قلب همه تلاشش رو کرد تا امشب به مامان نجمه و پسملی خوش بگذره.

 

 

 

 

تزئینات کفشدوزکی

میز کیک کفشدوزکی

چاقوی کیک

سالاد الویه کفشدوزکی

ماست و خیار کفشدوزکی

کیک کفشدوزکی

و در آخر یه پسر ناز کفشدوزک

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانِ بهار
30 خرداد 93 23:49
تولدت مبارک عزیزممممممممممممم
مامان سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان یاسمین
1 تیر 93 14:13
عالی بود خانومی تم رو خودتون درست کردید خیلی زیبا شده
مامان سپیده
پاسخ
ممنونم